Aman dikkat edelim!

Edirne’nin Keşan'da 8 yaşındaki C.C.K mahallede bulunan metruk bir evde uyuşturucu madde bonzai içtiği gerekçesiyle önce Keşan Devlet Hastanesine ardından Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edildi.

 
"BEŞ DAKİKA SONRA ELİ AYAĞI TERS GELDİ"

Olay anını anlatan anne Kezban K, "Benim çocuğum zaten kalp hastası, zihinsel özürlülüğü var. Olayın olduğu zaman evdeydi ‘Bakkala gideceğim’ dedi. Ben de evde bebeğimi emziriyordum. O gitti bakkala beş dakika sonra eli ayağı ters geldi. Bir çocuk onu almış yanına. Oğluma bonzai içirmiş, bir de bana eve getirdi onu. Bana dedi ki ‘Abla çocuğun bonzai içti.’ Dedim ‘Sen çocuğa nasıl bonzai verirsin’ Zaten ona vurdum. Sonra ambulans çağırdık, ambulans geldi" dedi.

"BİR LİRAYA SATIYORLAR SOKAKLARDA BONZAİYİ"

Acılı anne olayla ilgili sitemini getirirken, "Yazık günah değil mi? Kaç kişi öldü Keşan'da bonzaiden? İnsan hayatı bu kadar ucuz mu? Bir liraya satıyorlar sokaklarda bonzaiyi. Zaten eşim cezaevinde. Edirne Kapalı Cezaevinde yatıyor. 4 tane çocuğum var, üç okula gidiyor bir tek dün yollamadım çocuğu okula. O da bu olay geldi başımıza. En büyük çocuğum spastik özürlü bu desen zihinsel kalp ameliyatı oldu" ifadelerini kaydetti. 


 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.